Klacht indienen

Heeft u een klacht over het optreden van een ambtenaar of bestuurder? Laat het ons weten, dat is uw recht. En wij kunnen er weer van leren.

U kunt bijvoorbeeld een klacht indienen over:

  •  de manier waarop u persoonlijk door medewerkers of bestuurders behandeld bent
  •  het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  •  het niet reageren op uw vragen

U kunt de klacht op deze manieren indienen:

  • met het digitale klachtenformulier
  • via de telefoon op (0486) 458 111
  • met een brief
    Stuur de brief naar gemeente Landerd, Postbus 35, 5410 AA Zeeland.
    Vermeld hierin uw naam en contactgegevens, geef een beschrijving van wat er gebeurd is en leg uw klacht uit. U moet de brief ondertekenen.

Binnen 4 weken nadat we uw klacht hebben ontvangen, nemen we contact met u op.

Vragen over de procedure?

Heeft u vragen over de procedure voor het afhandelen van ingekomen klachten? Neem dan contact op met de klachtencoördinator via telefoonnummer (0486) 458 111 of per mail via info@landerd.nl.


Meer Klachten en melden