Leerlingvervoer Landerd krijgt een 7 van haar gebruikers

Geplaatst op donderdag 13 augustus 2020

Forseti heeft begin dit jaar een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Dit deden zij in opdracht van de gemeente Landerd. De resultaten zijn nu bekend. De meerderheid van de ouders (68%) is tevreden of zelfs zeer tevreden over het vervoer. Gemiddeld krijgt Landerd een 7. Begin 2021 zal de gemeente opnieuw onderzoek doen naar de klanttevredenheid, zodat er een vergelijking kan worden gemaakt met de resultaten van 2020.

Verschillende onderwerpen beoordeeld

Ongeveer 35% van de aangeschreven ouders heeft aan het klanttevredenheidsonderzoek meegewerkt. Zij hebben vragen ingevuld over aanvraagproces, vervoer, de taxicentrale en klachtenafhandeling. Behalve inzicht in de tevredenheid over deze onderwerpen, levert het de gemeente en Forseti ook waardevolle informatie op over het verbeteren van het vervoer.

0-meting

Forseti behandelt sinds 2019 de aanvragen voor het leerlingvervoer voor de gemeente Landerd. Het aangepast vervoer (taxi) wordt uitgevoerd door Taxicentrale van Driel. Het onderzoek dat Forseti nu heeft gehouden is voor de gemeente een 0-meting. In 2021 gaat Forseti opnieuw aan de Landerdse ouders vragen een klanttevredenheidsonderzoek in te vullen.